multichannel ecommerce
Systemy bezpieczeństwa

Multichannel, dlaczego jest tak chętnie wykorzystywany przez sklepy internetowe?

Sklepy internetowe wiedzą, jak istotny jest kontakt z klientem, aby zapewnić mu maksimum zadowolenia, a także, aby sprawić, że będzie on chętnie wracał po kolejne produkty i artykuły do konkretnego sklepu. Multichannel umożliwia kontakt z klientem w sposób szybki, przystępny, a także umożliwiający uzyskanie informacji nawet wtedy, kiedy nie ma szansę na kontakt osobisty. W przypadku zakupów dokonywanych w internecie jest to bardzo ważne i tak chętnie wykorzystywane.

Multichannel, na czym polega?

multichannel ecommerce

Obecnie na rynku jest bardzo wiele sklepów internetowych i aby wybić się na ich tle, musimy zapewnić klientów, jak najlepszą jakość usług. Multichannel e commerce jest narzędziem, pozwalającym na kontakt z klientem w dowolnym momencie, za pomocą różnych urządzeń. Nie jest więc konieczne osobiste spotkanie ze sklepem, aby otrzymać te informacje, które są kluczowe, aby zakupy miały szansę być dokładnie takie, jak oczekuje tego klient. Strategia multichannel pozwala na:

  • kontakt ze sklepem w dowolnym czasie, 
  • dowiedzenie się istotnych informacji wykorzystując urządzenia takie jak telefon czy komputer,
  • zbudowanie zaufania pomiędzy sklepem a klientem. 

Kontakt ze sprzedawcą, dlaczego tak ważny?

Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z firmą, która trudni się sprzedażą swoich usług, czy klasycznym sklepem internetowym, multichannel jest bardzo pomocnym rozwiązaniem. To bowiem kontakt z klientem, a sprzedawcą jest kluczowy, aby ponieść zadowolenie osoby, która decyduje się skorzystać z usług. To właśnie poprzez dobrze zrealizowane zamówienie, ale także możliwość kontaktu wykorzystując komunikatory, jesteśmy w stanie zbudować pełne zaufanie klienta. Koniecznie sprawdź https://www.atomstore.pl/funkcjonalnosc/multichannel.html.